Pages

петък, 26 декември 2014 г.

Честито Рождество Христово

Честито Рождество Христово на мен, на семейството ми и на всеки, надникнал насам!

През последните няколко години животът ми беше наситен с преживявания от най-различен характер. В палитрата им преобладаваха тъжни, мрачни и отчайващи краски, но се срещаха и малко по-весели, светли и обнадеждаващо розови моменти. За тях си струва да разказвам, за тях съм мотивирана да продължа да бъда истинска, заради тях искам да обичам, да прощавам и да се раздавам... Докато мога, докато имам какво да дам, докато имам сили да обичам себе си по-малко, отколкото ми се иска.

Бъдете добър пример за децата си, бъдете истински и различни от сивата маса. Бъдете свеж аромат на чиста и безкористна приемственост и ще бъдете по-щастливи, по-усмихнати и по-обичани. 

Весела Коледа!

Ирена

Няма коментари: