Pages

четвъртък, 25 юни 2015 г.

За мечтите и надеждата

Надеждата и мечтите са свързани в право-пропорционална зависимост. Колкото по-силна е надеждата, толкова са по-смели мечтите.
Понякога е нужно да напуснеш рутината на ежедневните задачи, за да можеш да направиш равносметка. Винаги е нужно, всъщност, но за мен явно е било много спешно.
Такова напускане, за щастие, ме сполетя и мен и докато се наслаждавах на слънчевото Английско лято (да не повярваш, нали?).
Ето малко снимки от чудната градина, в която имах удоволствието да релаксирам.
 
 

 

 

Изключително съм благодарна на Бог за прекъсването, което въдвори ред в объркания ми до хаос живот. Бях се демотивирала, отчаяла и честно казано, не виждах смисъл в каквото и да е. Единствено семейството и боичките внасяха някаква светлинка в тунела.   
Ето ме, освежена и обновена!
Аз отново мечтая!

Няма коментари: